Lata dagar

Vi hänger i soffan hos Irene efter att ha slukat en stor pizza, me and Frettrik. Det är ingen hemma här men vi som tur är vet vi vart nyckeln bor.
Igår var vi på fest hos Frida och Johan som sagt. Det var massor med folk och jättetrevligt. Så kul att träffa vänner man inte sett sen förra sommaren typ.. Helena är en poppis tjej vet jag allafall!

Ja jösses, Fredrik skulle betygsätta min snygghet igår på en skala 1-10. Vet ni vad jag får? 7.5!! Schysst pojkvän man har! Blev aningen frostig stämning efter det men andra hade kul åt det allafall. Sedan förklarade han det hela med att det var enligt den internationella skalan, att om Obama hade satt betyget hade det blivit det. För honom är jag ju självklart en 10. Jojo, man tackar...

Idag har vi mått ganska bra, och jag har sovit jättemycket. Men det tar jag som något bra, att jag kan slappna av utan att få dåligt samvete. Känns som jag har semester, och det är ju verklighet om en drygt en vecka:)

Nu ska vi snart bort till Lugnet igen och träffa folk, eventuellt blir det pizza ikväll igen med alla andra.. gött.



Kommentarer
mamma

Ja, han är ju för göllig... Fredrik alltså...

2010-06-26 @ 21:33:35
irene

aha, det är alltså sånt som händer när katten är borta? Tur att jag inte var hemma - nu blev jag grymt hungrig på pizza

2010-06-27 @ 21:07:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0