Lyckorusch

Jag är så himla glad ikväll och jag vet liksom inte varför:D Och så himla kär jag är i min underbara hund!! Hon är bäst i världen, jag fattar inte hur tur jag haft med henne... Läste ett gamal blogginlägg där det stod att vi tränade på att hon inte skulle springa efter andra människor. Haha, åh hon är så söt! Igår hade jag henne på jobbet och hon var så lugn och fin. Pussade lite på min brukare ibland bara. Cyklade med henne lös för första gången igår också vilket hon ju älskade. Allt med fart i är kul!

Idag jobbade jag över för att jag skulle renskriva våra nya vårdrutiner hos chefen. Jag ser mig inte riktigt som tillfällig vikarie... Det roliga är att jag faktiskt börjar tycka att ansvar är kul:)



Hima var lite rädd för båtsläpet här så hon höll sig på lagom avstånd från alla andra:)


Kommentarer
mamma

Hahaha. En bild säger mer än rusen ord.

2010-06-17 @ 17:46:08
Anonym

Tusen

2010-06-17 @ 17:46:18
mamma igen

1: Du börjar bli stor (vuxen)... :)

2: Du har världens bästa hund

3: Hunden gör dig glad

2010-06-17 @ 21:38:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0