Sådärja!

Nu släppte ångesten! Har lämnat in min examinationsuppgift i ena genuskursen, feels soooo gooood... Bara en kvar nu men den är det ingen brådska med. Sen har jag fixat en massa andra saker idag också, som anmälan till Guldruschen, inlämning av lönerapporten, samt uthämtning av delegering. Jajemen, nu kan man slappna av ett tag:)

Igår sprang jag en liten vända och sen for jag på box. Det var jobbigt och tog bra på främst överkroppen. Funderar på att träna cykelvärkstad ikväll men jag tror jag ska ge mig själv ledigt. Kanske ska jag hälpa Fredriks mamma att börja flytta hans mormors grejer, hon ska flytta till nytt boende.

Man kanske skulle prova det där med att bara slappa också. Det har jag inte gjort på evigheter känns det som...


Kommentarer
mamma

Härligt,hördudu.

2010-06-01 @ 19:10:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0