Sista hårdträningen

Piuh. Nu har jag tränat cykelvärkstan för sista gången innan semester, kroppen är lite mör. Men glad är jag för idag fick jag mitt betyg i sista kursen, Språk & kön; VG!! Weii! Summa summarum, vg på alla årets kurser:) Shit va bra jag är!

Nåja, lite bilder från helgen kanske... har haft en toppenhelg i goda vänners lag. Midsommarfest hos Frida och Johan och sedan ultimate extreme crocket nästa dag. Underbar helg med underbara människor...





Shit vad segt det går. Min dator är nog lika trött som jag.
Idag somnade jag en snabbis på personalrummet. Vaknade av att jag skrattade i sömnen. Hur ofta gör man det? Härlig känsla allafall. Ja, jag drömde om Fredrik, måste nog gilla den killen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0