älskade lilla datorn är tillbaka

Idag kom min minidator hem igen efter ett reparationsbesök i Tyskland. Hemskt glad blev jag för det för nu kan jag sitta på Unik igen och skriva. Som jag gör nu. Håller på med en reflektion på Harry Martinssons "Nässlorna blomma". En ganska seg men sorglig bok, lite väl mycket poetiska beskrivningar för min smak. Ska jag välja mellan Harry och Moa blir det nog Moa.

Snart ska jag äta en frukt till mellanmål. Det är tipset från min privata kostrådgivare Emma:)

Ikväll blir det restaurangbesök innan föreställningen också, indiskt tror jag..

Ciao!



Kommentarer
mamma

Va´ bra. Att datorn är frisk igen.

2010-03-04 @ 20:40:59
Privata Kostrådgivaren

Härligt Biggan, mellanmål SKA man äta!!:D:D Det är bäst. Blir man trött på frukt är ju morötter också lätta att ha med sig, och massa bra näring! eller en lit´n smörgås kanske:D:D Eller ett glas mjölk, eller en potatis, eller......haha:P

2010-03-06 @ 10:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0