Bra igen.

Jag är ganska nöjd idag. Har gjort klart skolan så gott det går innan jag nu åker hem imorgon. Det blir alltså min sista dag för mig med Luleå som hemstad, känns skitbra. Kommer sakna Freddan, Unik och Stil+Frida typ men annars har det ju inte vart så mycket drag här. Inte som förra året direkt men det kan man väl inte vänta sig heller med Jonas med håret + pisters gone.

Men nu kan väl allt bara bli bättre. Snart kommer våren, jag får jobba heltid, samtidigt som jag får plugga mina favoritkurser. Lagom tills jag har tjänat ihop en bra summa pengar är det högsommar och jag ska vara ledig och hälsa på pisters och norgefamiljen i norge, vara i Dalarna. Sen hoppas hoppas hoppas jag på att komma in på en utbildning så jag kan skaffa en lägenhet som jag trivs i och leva studentliv på riktigt.



Kommentarer
Ivar, Viktor, Dag og Vibeke

Vi gleder oss til høgsommer :) - for da kommer BIG :)



Ha en fin sistedag der oppe og en god tur hjem Gitta.



Vi snakkes :)

2010-03-29 @ 20:31:32
URL: http://www.holsvik.com
Anna

Och när du ändå är i Dalarna i sommar kan du väl ta en långpromenad förbi mig och dricka kaffe?

2010-03-29 @ 22:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0