Earth hour!

Kom ihåg att släcka ljuset om en halvtimme typ:) Vi ska lysa upp lägenheten med ljus och sen blir det till att spela uno och äta räkor i mysbelysning. Kunde ju ha vart som en dejt.

Dagen har vart i obalans, ungefär som de senaste dagarna. Just för tillfället är det ganska bra dock.
Vi började dagen här hemma med frukost och melodikrysset, sen blev det långpromenad med Anna. Väl hemma  flydde jag hemifrån till Unik och satt där och myste med fruktsallad och te. Sen kom Fredrik och så blev det ännu trevligare.

Nej nu måste jag gå och fixa vitlöksbröd så det är klart till halv nio.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0