igår social idag effektiv? Redovisning!!

Oj vad jag ska plugga idag!
Igår hade vi en jättetrevlig dag, vi började med att åka till Boden med Johan och Frida och skida lite där. Roligt spår, mycket nedförsbackar:) Ungefär en mil skulle jag tippa att det blev. Efter det for vi till Nordpoolen och badade, grymt skönt med bubbelpool efter skidåkningen. Sen tävlade jag med tjockisarna Fredrik och Johan i vattenrutschkanorna. Ja, jag förlorade varenda gång, skyller på viktskillnaden:P
Avslutade dagen i Boden med thaimat och ett besök på godishuset:)



Såg melodifestivalen hemma i soffan med Fredrik och ett glas vin, tycker vinnarlåten var rätt okej. Skulle gärna sett festivalen med Anna & co men drog dit efteråt istället och spelade spel. Jag och snygg-erik var på lag och vann. Skönt att få avsluta dagen med en vinst trots allt:P

Hundarna är på sitt värsta bushumör och har rivit upp sängen som jag nyss har bäddat. Kul. Men men har man ingen pli på dem får man skylla sig själv. De har ju roligt allafall! (Obs, Hima är inte så där stor som det ser ut på andra bilden... fortfarande mindre än Bossen)

Ha en trevlig söndag!



Kommentarer
mamma

Anna var bäst med bästa låten, tror jag att jag tycker. Vet inte så noga, har hört låtarna för lite för att veta säkert.

Vilken härlig dag ni hade!

2010-03-14 @ 11:53:48
Dag

Høres bra ut Gitta, hils og kos dere videre :)

2010-03-14 @ 14:32:49
URL: http://www.holsvik.com
irene

Jag förundrade mig just över att Hima vuxit så mycket...

2010-03-14 @ 16:12:38
Anna

Allt var ju Nils Holgerssons fel... Kan inte du ha en vallakurs någon dag? Jag åkte med is under skidorna imorse pga dåligt val.

2010-03-14 @ 21:14:31
big

haha, du menar nils karlsson pyssling:D jag kan inte valla, det har alltid pappa gjort åt mig...

2010-03-15 @ 10:17:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0