Irenes häxbrygd

Här sitter jag och sörplar vitlök ingefära, citron och honung. Hade aningens förkylningskänningar imorse och då är frågan, ska man känna efter eller inte? Jag skulle nämligen träna klockan 11 men jag hoppar över det och dricker häxbrygden istället. Jag har lite svårt att ställa in ett pass när jag väl bestämt mig för att träna men kroppen var helt slut igår efter spincoren så det kanske är bra att ha en vilodag idag.

Ikväll åker vi hem till Falun och jag ska snart packa. Grejen är att Boss blir så orolig så fort jag börjar med det så jag kanske ska vänta. Han fattar att jag ska bort men han vet inte om han själv ska med eller inte. Men de ska med bägge hundarna. Vi har bokat en sitt och en liggplats eftersom man inte kan boka liggvagn med djur. Så vi delar på uppesittarpasset.

Fredrik sitter och skriver tenta nu. Jag hoppas verkligen att det går bra för han.

Grattis Helena på födelsedagen!!



Kommentarer
helena

tack =)

2010-03-17 @ 18:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0