jag har köpt morötter

Jag ska ha det som mellanmål ja:)
Idag har jag ätit en halv pizza, vi beställde hem men det var inge gott. Jag förstår inte hur svårt det kan vara att göra goda pizzor i den här stan. Tacka vet jag Lycksele.

Idag har jag suttit hemma och pluggat, det går ganska bra. Jag har en träningsfri dag idag men jag och Anna tog en långpromenad runt sjön, 7 km. Det var bra gjort av oss.

Just det. Jag har tagit upp en fransyska (tror jag det är) ut frysen. Jag ska laga nåt. Men fyy vilken tråkig köttbit. Vad ska man laga? Jag har hittat ett recept som är lite mellanösterninspirerat som jag kanske ska prova.

Under tiden bakar jag non-stopkakor istället!



Kommentarer
Mariaimi

Vilken härligt liv du lever, promenader på dagen och sen kakbak :)

2010-03-10 @ 20:37:07
URL: http://mariami.blogg.se/
Anna

Jag tränade, promenerade och bakade kakor sedan hann jag visst inte till skolan ;) Det gäller att veta vad som är viktigt här i livet... Prioriteringar, prioriteringar.

2010-03-11 @ 16:00:07
big

precis... jag städade lägenheten, lagade mat och tränade. Jag hann inte riktigt med att plugga:P

2010-03-11 @ 19:37:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0