men hej ingen

Nu är det söndag kväll och jag har joinat fredrik och jocke på skolan för att plugga. Jag pluggar inte just nu. Snart. Äter äppelmuffins och dricker mjölk. Bloggar.
Min kropp är ganska slutkörd, känns som vila att få sitta ner och plugga. Två mil skidor igår och lika långt idag. Och sen säger Fredrik att han inte vet om han kan köra Kungsledenrännet pga allt i skolan. Ja hej motivation, där flög den ut i skogen. Njasi, vi får se hur det blir. Annars kan övriga som är intresserad av att åka med mig genast skriva det i kommentarerna.

Vet ni, nu ska jag plugga, ciao!



Gammal bild på mig och Helmert. Och där bakom sitter Fredrik helt ovetande om att jag bestämt att jag ska ha han en vacker dag. (Eller en vacker kväll med fint väder imorgon!!)


Kommentarer
mamma

Aäsch... s..t i han då. Åk själv om inte han har tid. Vetja. Du är väl inte den som bangar.

Bra tränat i alla fall.

2010-03-07 @ 19:30:43
big

fast enligt reglerna måste man åka i par serru

2010-03-07 @ 19:31:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0