roligt nästan jämt!

Vi såg Shutter Island ikväll. Hade ingen koll över huvud taget på vad den handlade om eller vilka som var skådisar. Det visade sig att det var Leo och min favvo Mark Ruffalo, det visade sig även att filmen var riktigt bra. Mycket sevärd, tycker jag allafall, "ganska schysst" säger Fredrik.

När jag kom hem och kollade in fejjan så såg jag att Johan får tillbaka 13000 på skatten, så jag satte mig för att kolla upp det där jag med. Hade misstankar om att jag skulle få betala tillbaka rätt mycket eftersom jag skattade på tok för lite i somras. Men döm om min förväning när det visade sig att jag får tillbaka 8000. Tack för det säger jag. Undrar vad jag ska spara till. Kanske en islandsresa någon gång i framtiden.
Eller thailand eller nåt i vinter? Om man kan vara borta från eventuella studier förstås.

Nu ska jag skicka in min examinationsuppgift, sen är jag nästan fri:)



Kommentarer
Frida

haha.. underbart med lite "oväntade" pengar, eller hur!? Härligt att kunna åka utomlands- känns som att det var evigheter sedan! Kanske ska ta en sväng tillsammans! =)



kram

2010-03-25 @ 10:56:34
URL: http://frida85.blogspot.com/
Anonym

Hur bra som helst! Ja det vore kul, vart ska vi?? :)) kram

2010-03-25 @ 12:49:35
lukes

Nu är armbandstävling igång där man kan vinna ett vackert armband från Zylber. Var med och tävla vettja! :)

2010-03-25 @ 13:42:53
URL: http://lukes.devote.se
Världens bästa Nina

Såg Shutter Island i helgen. Jag är fortfarande inte riktigt säker på slutet. Fejkade han att han blev polis igen, för att bli lobotomerad för att slippa tänka på varför han var där, eller vad? :/

2010-03-25 @ 13:48:44
URL: http://snottra.blogg.se/
irene

oj, vilka oväntade pengar. Grattis.

2010-03-25 @ 18:46:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0