skidstjärnorna och jag (och Fredrik)

Idag har vi vart ute och åkt skidor, vi började med att åka ner till stadion för Pappa skulle ju hälsa på i vallabussen. Fredrik fick följa med in medan jag stod utanför med Marcus Hellner, Hanna Falk, Anna-Kaisa Saarinen som stod och posade med sina två os-brons och Johan Ohlsson. Och två killar med kameror. Jag kände mig en aning obekväm men till slut åkte vi iväg, vi körde ca en mil med riktigt tungföre. Vi träffade även på Södergren och Kalla:) Och juste Björgen of course!

När vi nu var nere på stan och fikade så hamnade vi två bord ifrån Johan och Anna Ohlsson och Lina Andersson.

Det vimlar alltså av skidstjärnor här och jag har börjat diskutera frikort med Freddan!



Kommentarer
mamma

Jajamen. Det är här stjärnorna finns.

2010-03-18 @ 20:28:03
helena

åh vad roligt, jag blir lite avundsjuk...

2010-03-18 @ 22:39:54
Emmsan

coooolt! Men du, kan du inte lägga in ett gott ord om mig till Hellner??!!:P:P:P

2010-03-21 @ 09:23:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0