Tisdag

Igår bjöd Fredrik på tårta och efter det gick jag och Frida en långpromenad, skönt var det att få röra på sig. Hade faktiskt lite träningsabstinens tro det eller ej. Ikväll blire spincore.
Jag har suttit på Unik och skrivit på det sista av examinationsuppgiften. Typ 20 sidor blev det, gissa om jag är nöjd med att ha fått ihop så mycket:) Sen om innehållet är relevant vet jag inte riktigt.

Vad har mer hänt? Jag har sökt några utbildningar till i höst, nu håller vi tummarna för att det går vägen så jag också kan få börja bli vuxen på riktigt snart.

Jag saknar pisters, men om lite mer än en vecka så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0