Trötta hundar och trött matte

Igår kunde jag inte sova och det resulterade i att jag sova ända till nio imorse. Och då hade Fredrik redan vart ute med hundarna och gått till skolan. Så det var bara att äta gröten och ladda för cirkelsågen. Passet gick riktigt bra, har problem med mycket mjölksyra i låren men resten av kroppen fick sig nog en ordentlig genomkörare.


Snart kommer Freddan hem från skolan och då ska vi promenera ner på stan och käka sushi och gå på bio:) Är så härligt väder ute!



Helena och Emma i sushitagen


Kommentarer
helena

muntra gänget =)

2010-03-24 @ 21:49:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0