21 grader!

I helgen ska det bli skitvarmt här i Lycksele, 21 grader! Problemet är att jag kommer att befinna mig i Luleå- där ska det "bara" vara 18. Men äh, Freddan har lovat att vi ska hitta ett bra ställe att sola på. Nu vill jag bli brun, livet är så mycket roligare då:)) Problem nummer två är att jag lyckats klanta till det och glömt att ta upp mina sommarkläder hit. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Eventuellt be mamma skicka de viktigaste, tror det kostar lite för mycket att åka ner och hämta dem, dessutom har jag så lite tid. Sen finns ju alternativet att köpa nytt också:) Ska nog shoppa lite i Luleå.

Idag har jag slagits med sötsaksbegäret på jobbet som vanligt, och bara ätit 4 ballerina kladdkakekex. Har ni smakat dem eller? Schiiitgott! Så fort jag sätter fötterna på jobbet så börjar jag tänka på att äta. Jag blir fixerad. Nu har jag dock tagit mig i kragen lite och börjat promenera en halvtimme när jag har rast.

Efter jobbet sprang jag, gick så bra och så fort! Härligt väder var det också. Tyvärr inga lyckohormoner som rusade i min kropp men jag känner mig nöjd iallafall.




Så gåre när man dricker för mycket mjölk!


Kommentarer
mamma

Ja, det är i Norrland man ska vara för att få finväder.

Här i Lund har de hotat med regn, regn, regn... ända tills på söndag!

Just nu är det i alla fall uppehåll, nästan sol och 8 grader varmt. Jag hade tänkt mig att sitta på en uteservering och njuta av våren... undrar just hur det blir med det...

2010-05-13 @ 11:29:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0