jobbigt

Jag har jobbat 30 timmar sen i fredags. Tre timmar möte imorgon och sen minst 40 timmar jobb till på fredag. Det är mycket nu, plus att jag måste skriva färdigt mina examensuppgifter. Tur man kan plugga på jobbet ibland:)

Fredrik har åkt tillbaka. Han kom med pizza på min rast idag så vi for ut i skogen och satt oss på en filt och picknickade lite. Nu kommer vi inte ses på typ tre veckor för han ska skriva och redovisa sitt ex-jobb och bli färdig civilingenjör nångång!

Min ansökan till universitet och högskolor är i ordning i allafall, nu är det bara att invänta svar. Shit vilken nervös väntan det blir. Det är mycket med framtiden nu och alla livsviktiga och livsavgörande beslut som ska fattas... Vad vill jag egentligen? Gärna fly från det litegrann och ett tag till.

Nu ska jag sova och ladda för den nästan lediga dagen imorgon. Jag ska bara gå på kommunhuset och lyssna till kommunens nya riktlinjer inom den personliga assistansen. SPÄNNANDE.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0