rubrik?

Har lite dåligt med tid och ork att blogga, men okej. Senaste nytt:

-Hima och jag har vart på hundkurs och hon har provat att spåra för första gången. Det gick ganska bra, men hon behöver mer träning för att fatta grejen.
-Jag fick årets tre första myggbett efter den kvällen.
-Var på avfyrningen i Luleå, kul!!
-Har tränat första passet på Korpen igår. Var jobbigt och idag har jag träningvärk.
-Jag har hälsat på Irene och insett att jag saknar att sitta där i soffan och fika. Det är så mysigt.
-Jobbat och pluggat (en aning allafall)
-Ätit ballerina kladdkake-kex.

Ikväll ska vi grilla och jag har just inget annat inplanerat. Skönt! Jag och hundarna har vart ute i skogen efter jobbet idag, det var också himlans trevligt, det är underbart väder. (Ibland. Ibland öser det ner..)



Sofia, jag och Frida, eftersom jag inte var med på banketten så är jag inte lika finklädd som dem..


dancing queens:)


Bakis-skogspromenad



Han klättrar alltid när han är onykter..



Kommentarer
irene

Du är alltid välkommen - kanske du kan kombinera fika med en lägenhetsflytt bäst vad det lider?

2010-05-19 @ 21:39:18
big

kanske det kanske:)

2010-05-19 @ 21:48:22
Pe

Hima: "Vad håller han på med? Ser kul ut" Typ.... :-D

2010-05-20 @ 07:44:44
mamma

Ni var ju jättefin alla tre!

2010-05-20 @ 17:56:55
Frida

Haha.. vilka fina bilder på oss =)

Vore kul att se alla du tog :P

2010-05-20 @ 22:26:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0