Trött jobbhelg...

Vilken underbar kväll det är. Jag och Hima tog en långpromenad på 1 timme och 20 minuter i kvällssolen. Nu ligger hon och sover med huvudet på mina ben. Imorgon ska vi på kurs igen:))

Jag har jobbat i helgen, 10 timmar per dag. Har sovit för lite så nu är jag trött och har ont i huvudet. Igår var två av Fredriks bröder här med flickvänner, vi gjorde sushi, massa sushi! Det blev gott, sen spelade vi ett evighetsfrågespel om Europa som ingen vann förrän midnatt. Och jag började jobba klockan sju imorse... men det har gått bra och imorgon är jag ledig. Fredrik har åkt till Luleå och jag åker dit på fredag, jobbar bara tre dagar denna vecka:)



Kommentarer
Mamma

Du är duktig, du. Och det där ser gott ut! Blöev det något över?

2010-05-10 @ 18:21:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0