Umeå

Här sitter jag hos Helena och försöker lösa melodikrysset:) Hon surfade in på Underbara Claras blogg och såg att hon har blivit nominerad till årets norrmejerierstipendium, gissa vem som nominerade? Hoppas hon vinner, jag tror det:)

Igår hade vi middag här hemma och sen skulle vi ut och kolla på brasan, men tyvärr hade brandkåren redan vart där och släckt den ringde Johan och sa. Så vi tog bara en liten kvällspromenad och gick hem och la oss sen. Det är tråkväder ute och jag vet inte vad vi ska göra idag. Men hem till Lycksele måste jag för imorgon jobbar jag-

och det bästa är, att Freddan kommer hem!



Kommentarer
Anonym

Nu har jag röstat. På Clara.

2010-05-04 @ 21:35:00
Anonym

det var från mig, mamma.

2010-05-04 @ 21:35:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0