Bra dag!!

Alltid lika lyckat att komma hit till Luleå! Fredrik var så snäll och fixade mat och tog ut Hima igår så jag kunde plugga, han är så snäll och fin min fina!
Idag har vi varit ute på skjutvallen och skjutit. Jag frös som en gnu. Så åkte vi hem, köpte ostbågar och hyrde film och sen bada badkar medan mina tår återvände till livet:)

Imorgon blir det plugg, lussebullsbakning, skyltsöndag och så ska vi besöka någon som säljer draghund-utstyr. Utstyr... det är norska kanske... vad heter det? utrustning! Just det, jag har sålt Himas gamla bur också. Och Fredrik har sålt vapen. Så vi gör affärer må ni tro...

Aftonbladet har pratat med mig också men länken funkar inte så ni får kolla själva. Jag ville dock inte ha bild och efternamn med så att hela Sverige skulle läsa om min diarré:P




Kommentarer
irene

utstyrsel funkar i Sverige också

2010-11-28 @ 19:35:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0