Där ser man, tack för den Östersund!

När jag började skolan i Östersund så stod rektorn och slog sig för brösten och berättade att de hade sveriges bästa dricksvatten och att vi kunde gå ner till Storsjön med ett sugrör och dricka direkt. Jag har alltid tyckt att vattnet smakar skit, men men, så är man ju från Falun, vars vatten nyss blev utsett till Sveriges bästa!

Nu hittade jag den här länken imorse:

http://ostersund.se/nyheterprojektstartsida/nyheterstartsida/nyhetsarkiv/nyhetsarkiv2010/viktigtmeddelandetillallmanhetenkokavattnet.5.7f28657312becb03a0b800012467.html

Det förklarar ju en hel del hur jag har mått de senaste dagarna....

http://op.se/ostersund/1.2528630-kommunen-testar-vattnet-efter-utbrott-av-magsjuka

Tyvärr har jag fått en förkylning på allt det här, men nu är jag i Luleå och ska blir frisk:)

Men jag undrar om man kan stämma Östersund på något sätt:P





Kommentarer
mamma

Happ, där har vi förklaringen...

2010-11-27 @ 10:08:53
Pe

Jag skickade ett sms till dig igår kväll faktiskt!

2010-11-27 @ 12:34:26
big

ja jag såg det nu!! måste ha läst det i sömnen för jag kommer inte ihåg att jag sett det:P

2010-11-27 @ 15:17:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0