home

Nu är jag hemma:) Jag och Per-erik har vart ute på skjutbanan och han har skjutit in sitt nya gevär. Jag och Hima var mest ute i skogen och spårade och lekte. Sen fick jag också skjuta några skott, de satt ganska mitt i men så var det ju med kikare också:P

Sen kom mamma hem och lagade mat till oss, snäll mamma man har. Som tack skrev jag en kontaktannons åt henne. Den kom dock inte längre än till kylskåpsdörren. Men man kan ju alltid smyg-skicka-iväg den:)

Jöjö. Tror jag ska lägga mig, gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0