ledighet utan ångest:)

Idag har jag skrivit duggan och det kan ju ha gått hur som helst, det var en massa svarsalternativ där flera kunde vara rätt. Hoppas jag blir godkänd. I en dag tycker jag man får ta det lugnt innan man börjar läsa på för nästa vecka, så idag har jag legat och sovit med Hima, köpt hamburgare på Sibylla och till och med sett på tv mitt på dagen. Det ni!
Men jag mår inge bra, magen och huvudet, så nu har jag tagt en värktablett och ska börja packa om väskan. Imorgon åker jag till Luleå, tjoho:)

Fast innan det skola, fika och fi-möte.



Lägenhetsbuden stiger förresten, utan att vi hunnit få fram ett lånelöfte ens (750000). Men på fredag har vi tid hos pucko-banken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0