Ledsen Big

Idag var det fredagsdugga och jag hade ganska mycket ångest inför den, men det gick bra. Fast det är som att det inte vill släppa riktigt. Känns som jag har haft gråten i halsen i några dagar nu och jag trodde den skulle släppa med duggan men icket. Och jag var på vippen att åka upp till Helena men jag stannar här, vi ska ha middag och vindrickning ikväll. Kanske det slutar med ett enda stort gråtkalas. Men en lugn allhelgona hos Helena hade inte vart helt fel alltså. Och Stellan då, nu får han ju komma hem!

Ska snart träna. Saknar Fredrik, men kanske kanske han kommer nästa helg, hoppas!



Kommentarer
irene

...och han tar stämningsfulla foton...

2010-11-05 @ 19:32:08
mamma

Fin bild. Är det också Fredriks?

Bra att det kändes som om fredagsduggan gick bra... men så har du ju pluggat mycket också.

Du är duktig, glöm inte det.

2010-11-05 @ 20:38:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0