magont

Usch nu har jag haft ont i magen i över ett dygn, vet inte vad som är felet (ingen behöver tänka gravid för det tänker allafall inte jag) Fick ut mig på en springtur runt Sjulsarvet iallafall, vilket inte gick så bra, fick gå en del. Men Hima hade skoj och jagade rådjur och grejade så hon blev nog ganska trött.

Sedan är det bråkigt med banken som inte vill ge oss lån eftersom jag inte har någon inkomst. Men jag tycker att de borde ta lite hänsyn till att jag (typ) ska gå in med hela kontantinsatsen plus att jag har en del aktier. Men nä, vi måste dit på personligt möte, och det är ju lätt när man bor 58 mil från varandra. (Tur jag ska dit på fredag så då ska vi väl träffa dem..) Bankbyte säger man då. Länsförsäkringar nästa, Maria påstår att de är bra. Hejdå Swedbank skiten...

Plugget går sjuuukt dåligt, fattar inte hur jag ska klara duggan på onsdag. Förmodligen får jag nog panik imorgon och trycker in allt. Det brukar funka tillfälligt.



Kommentarer
mamma

Jag ska hålla tummarna,jag.

2010-11-23 @ 21:58:00
mamma

Jag ska hålla tummarna,jag.

2010-11-23 @ 21:58:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0