Nu är det snart mystider:)

Idag fick jag illbaka fredagens dugga. Godkänt fick jag, 5 av 8 poäng, för godkänt skulle man ha minst 4. Jag är ju ingen toppenstudent direkt, men är glad att jag klarar mig. Imorgon är det dags igen, fast den här gången känns det som att jag har lite bättre koll.

Snart är det dags för box-träning:) Kul! Äntligen får jag sällskap också!

Det blir... det femte passet den här veckan. Det roliga är att det faktiskt ger resultat, imorse kunde jag köra några chins igen. Och fler dips, och tyngre bänkpress blir det. Så det är det roliga, men tyvärr tycker jag fortfarande att det är rätt trist att träna och älskar de dagar jag slipper:)

Nu är pojkvännerna på väg hit. Alltså Fredrik och så Beatrices Joel. Han jobbar också i Luleå, så de samåker hit. Vi ska på lägenhetsvisning och psYkologfest imorgon. Kommer bli en himla bra helg tror jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0