Och aldrig tar det slut

Idag har jag skrivit min slutdugga i inlärning. Det gick väldigt bra faktiskt, något jag inte trodde för två dagar sedan. Vi hade bara 45 minuter på oss och det gällde att få in så mycket tremer och all kunskap man hade på denna tid. Tre och en halv sida skrev jag. Piuh, världens skrivkramp. Väldigt skönt att ha det avklarat, men nu är det bara att hoppa på nästa grej, emotioner.

Men jag och Hima åker hem till Falun i helgen, ska bli såå skönt att komma hem. Får plugga när jag är där:) Typiskt att det fanns två freerider-bilar till Gävle nu när jag redan beställt tågbiljett. Fast den kostade bara 150 så det är väl ok. Ska sova hos Perk, han blev jätteglad. När han fick höra att Hima skulle med alltså:P

Nu sitter jag och Fanny här och försöker läsa, men jag är lite trött eftersom jag har sovit dåligt inatt för jag var så nervös inför duggan.

Träning typ 17 och sen campusbio ikväll:) Det borde man utnyttja lite mer, gratis som kårmedlem och gratis popcorn. Dessutom är jag skitfattig nu så det blir bra med gratisaktiviteter, och att leva på mamma i helgen:)

Ciao!


Kommentarer
mamma

.... nu så det blir bra med gratisaktiviteter, och att leva på mamma i helgen:)

Jag håller med dig,jag.

2010-11-17 @ 17:33:06
mamma igen

Det är bra att du åker tåg. Det känns lite säkrare.

2010-11-17 @ 21:20:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0