Boxpass i kampsportstil

Shit vilken övning vi gjorde idag. Man blir ju nästan generad. Det var typ inge folk där idag, bara jag och fyra killar. Vi skulle köra nåt kampsportsgrejs och det var typ nån bensax. Han som leder det hela skulle då visa på mig. Han låg ner på rygg och jag skulle stå på knä framför och så skulle han hålla bensax på mig och sen skulle han slå (magövning), efter det skulle vi typ rulla runt samtidigt som vi satt fast i den där saxen och han skulle sitta ovanför och slå ner mot mig som nu låg på rygg. Ja och så skulle man rulla runt sådär fram och tillbaka. Sen bytte man. Då skulle alltså jag ligga på rygg och ha en kille mellan benen och så skulle jag helst nå runt med benen runt han, och den där ledaren är ganska musklig och jag har ju ganska korta ben så man måste vara så himla close. Alltså förstår ni hur pinsamt det var eller?! Sånna ställningar använder jag ju inte med någon annan än Fredrik möjligtvis!
Så nu vet ni vad jag håller på med på mina boxpass... spännande varje gång:P

Imorgon har vi dugga sen blir det underbar helg med fina vänner:)




Kommentarer
mamma

Heja!

Hoppas Fredrik inte har anlag för svartsjuka.

2010-10-29 @ 17:16:18
big

inte det minsta.. han skrattar ju bara;)

2010-10-29 @ 18:20:34
helena

okej. TMI. Jag vill inte veta vad du och fredrik använder för ställningar!

2010-10-29 @ 20:38:46
gam´mostern

ojojoj, ungdomen nu för tiden...

2010-10-29 @ 23:47:00
Big

äh helmert, du har ju för livlig fantasi för ditt eget bäst:P

2010-10-29 @ 23:55:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0