Huu...

Kom precis hem från Bea och Joel, vi har sett idol och sen den där filmen med Matt Damon:) Det var en mysig lugn kväll, träning och plugg imorgon? Iallafall så möttes jag av en inte så angenäm doft i trappuppgången då jag kom hem. Och en trapp upp satt en rätt packad kille tror jag och såg lite borta ut. Hans kompisar var där och hjälpte han allafall. Och sa åt mig att hålla vänster. Det var ju snällt, så jag slapp trampa i spyan:P Usch ja, ungdomen nu för tiden. De flesta i klassen är ute på partaj ikväll men den här tanten är minsann lugn! (tråååååkBig...)

Aja, vill ni se mig vända pannkakor i luften? Jag visste väl det:)




Och sen vill ni ju se när Fredrik försöker vara snygg såklart:



Om ingen annan blir impade av mina pannkakevändar-skills så har jag ändå alltid två medlemmar i min fan-club.
Nä, gonatt på er.


Kommentarer
mamma

Snyggt!l

Kul att läsa din blogg... och titta på dina bilder också, för den delen.

Du har ju oanade talanger.

------------

Tant är du inte. Det är inte ens jag.

Tråkig är du inte heller. Det är kanske jag.... :(

2010-10-30 @ 08:54:14
irene

3 MYCKET koncentrerade miner :D

2010-10-30 @ 10:23:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0