Nyårsdrömmen

Nyårsplanerna börjar så sakteliga ta form. Frida och jag har ju pratat för längesen om att vi borde hyra en stuga i fjällen och dra upp dit hela gänget. (Pisters, Fredrik, Jonas, Kim, Moa, Johan, Frida, Robert, Sofia, Conny?) Nu verkar det som att vi kanske är lite sent ute dock:/ Men tänk om man kunde hitta ett hus mitt ute i skogen i ingenstans och vara där under nyårshelgen och bara mysa! Massa snölekar på dagarna och god mat, tända ljus, och sällskapsspel på kvällarna. Och diskmaskin. Viktigt. Det hade vart helt underbart ju! Men vart hittar man en stuga mitt ute i skogen i norrland som någon vill hyra ut över helgen?

Igår var jag på maskerad, idag har jag vart bakis. Men kul vare!




Imorgon eller eventuellt redan ikväll ska jag ha ett allvarligt snack med mig själv angående min studiediciplin. Förhoppningsvis lyssnar jag på mig själv och på måndag och tisdag blir det superpluggning och träning.

Godnatt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0