och en massa tv-kanaler råkar jag ha.

Å vilken bra helg jag har haft:) Igår var vi hemma hos Tobbe och spelade spel och jag älskar ju att spela spel! Jag och Jesper var på lag och vi vann först... men sen råkade vi förlora den segern till Bea och Joel men hur som helst hade vi så mysigt och kul:) Och idag har vi vart på Frösön och fikat. Däremellan har jag hunnit plugga en del också så jag känner mig rätt i fas med skolan. Tror jag, lite mycket som är oklart i planeringen men det löser sig väl. Jo igår hann jag med en springtur också som gick fint.

Ikväll har jag köpt vindruvor, serranoskinka och brieost. Götta.

Sen är det en massa bra på tv. Det blir bara fler och fler program jag vill följa. Grey´s, gossip girl, ensam mamma söker, bonde söker mm...

Ja men jag är glad!



Kommentarer
Anonym

Tur för dig då... Jag hade plötsligt bara 1:an ikväll... lite för lite för t.o.m. mig.

2010-10-31 @ 21:37:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0