Sådär kul..

Jag är lite nere. Det beror både på att vi har dugga både torsdag och fredag och att Boss är gammal. Jag har ju inte haft han på lite mindre än ett år men det märks så tydligt att han blivit äldre och har ont i lederna. Dessutom hör han dåligt, han hör mig inte ens när jag kommer hem. Idag tog vi ändå en långpromenad till djursjukhuset och tillbaka och då kändes det som han var glad och lycklig ändå när han sprang i skogen och rullade sig i löven. Så länge han verkar glad så får han hänga med. Men han var ganska mycket halt när vi kom hem. På djursjukhuset säger de att han har artros och att det inte går att göra något åt. Men hon skrev ut smärtstillande åt honom iallafall. Eksemet ska smörjas och rengöras så klart. Hoppas han blir bra nu. Till helgen åker han väl tillbaka till Sundsvall. Tror jag måste ta hit han så fort jag har skaffat lägenhet, om Hima är snäll mot han. Usch vad ledsen jag blir av att se han så gammal och trött:( Dåligt samvete har jag också för jag inte har vart en bättre, snällare matte.





Kommentarer
mamma

Du ska inte ha dåligt samvete. Du har gjort så gott du kan.

Alltid.

Och alltid sett till att han har fått hjälp när han har haft någon åkomma.

Det har du ju gjort nu också, fast du bara har honom ungefär en vecka.

---

Han är ju gammal och trött. Artros har han också.

Han har varit med länge.... och så klart kommer han inte att finnas hur länge som helst.

Det gör mig ledsen också.

2010-10-13 @ 17:36:37
irene

Så bra att han får smärtstillande. Du ska se att hänger med ett tag till. Pussa på honom från mig och jyckarna.

2010-10-15 @ 19:39:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0