tillbaka i vardagen

Imorse kom jag tillbaka till Östersund efter min Luleåvistelse och en liten sväng i Sundsvall. Jag har haft det så bra och jag avskyr avsked. Särskilt när jag måste säga hejdå till hundarna:(

Idag har jag vart på anställningsintervju och jag ska förmodligen få jobb på ett gruppboende, psyk-gruppboende. Det blir bra, särskilt eftersom att det är endel sovande natt. Då slipper jag spendera så mycket eventuell pluggtid på jobbet.

Träningen har jag kommit igång med igen. Och så har jag köpt mig ett kilo godis.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0