brainstorming

Jahapp, läser nu om hjärnan och dess relation till luktsinnet på engelska. Inte okej, jag fattar inte ens på svenska hur allt hänger ihop.

Jag har vart på box ikväll. Det var rätt okej, fast killen jag fick vara med var lite överseriös. Lovar att han är sån som står och boxas framför spegeln hemma och tycker han ser cool ut;)

Nej vet ni vad, skulle kunna sitta här och skriva massor av mindre intressanta saker, men jag tror jag struntar i det och går och lägger mig istället. Seminarium tidigt imorgon.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0