brännboll!

Tjenixen, sitter på biblio och ska snart ut på planen och spela brännboll med klassen och alla andra nollor. Jag gillar verkligen brännboll, men jag måste träna för det är inte det lättaste att träffa bollen... men man får ju springa allafall:)

Idag var jag på en anställningsintervju för ett extrajobb som personlig assistent! Det verkar vara ett bra jobb, men är osäker på om de väljer mig eftersom det bara var dygnspass och jag är ju i skolan oftast på vardagarna. Men som helgjobb vore det fint.

Annars då. Vetenskapsteori är inte min grej. Introsittning på lördag, det är då vi ska bli ettor...

Jo, träningskort har jag köpt på Gold´s gym idag, nu ska jag bli fit!




Kommentarer
mamma

Vilken gnista du har!

2010-09-08 @ 19:47:07
elin

vetenskapsteori är riktigt flummigt! hermeneutik och positivism..deduktion och induktion..blääääääää

2010-09-08 @ 23:22:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0