hemlängtan

Tro det eller ej, än fast jag bloggar just nu så har det gått riktigt bra att plugga idag:) Hann läsa innan skolan började imorse, sen seminarium och sen blodpudding och en massa c-vitaminfrukt. Känner mig hyfsat frisk nu så ikväll ska jag träna! PT challenge heter det och jag tror att det är något liknande cardio crossfit- hope so!

I helgen åker jag hem, har jag sagt det? Det ska bli så kul, kommer på mig själv med att längta hem vilket inte händer så ofta nu för tiden. Men för typ ett år sedan flyttade jag ju hem till mamma och jag saknar att plocka svamp med henne så det hoppas jag vi ska göra i helgen.

Samt..

fira brorsan som fyller 30 idag! Grattis Per-Erik!!





Kommentarer
mamma

Klart vi kan.

Massa trattisar.

2010-09-22 @ 16:38:45
Pe

Tack syrran!

2010-09-22 @ 17:27:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0