jag uppdaterar nu kejtan!

Nu är det meningen att jag ska plugga, det har gått en halvtimme och jag har inte börjat än. Men jag skyller på att jag måste internetta en stund, har ju inget sånt hemma. Fast kanske jag håller på att ordna nu.

Flottrace i lördags... Det gick väl sådär kan man säga för psykologerna. Flotten började med att kantra och sedan en gång till. Vid det här laget var typ alla andra flottar vi horisonten och vi var fortfarande kvar fem meter från stranden... Allafall så funkade flotten bäst upp och ner så de körde på det. Väl ute i Storsjön började den ramla sönder helt och till slut gav de upp. Är glad att jag slapp:) Vi andra agerade hejarklack och vilken hejarklack sen då:)
På kvällen var det sittning och det var helt okej men röjargenen ville inte riktigt vakna, så jag, Bea och Torbjörn for ibäg till max och käkade. Under bara max, äntligen hittat!

Sönadagen skulle bli pluggdag men det blev inte så mycket av den varan. Samma gäng som igår klättrade upp i slalombacken och plockade ner taggen från dagen innan. Sedan körde jag och Bea ben på gymmet. Hon är värsta grymma muskeltjejen så det är riktigt kul att få träna med henne:)

Idag är det måndag och vi har ingen skola. Men två kapitel engelsk läsning om psykologi/filosofi. Yeay:)



Justde, psykologerna kom 4a i nolletävlingen, mycket bra mycket bra... de flesta poängen fick vi genom spex.

Tidningens artikel om flottracet:
http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.2322723-arligt-flottrace-blev-blot-tillstallning



Kommentarer
Mariami

Ja men så är ju inte psykologerna några tekniker heller ;)

2010-09-13 @ 11:22:13
Kate

Sen när är underbara två ord? Under bara? VAVVAVAVVAA?

2010-09-13 @ 18:34:38
big

men åhh. det blev fel, man kan inte vara perfekt jämt!!!

2010-09-14 @ 14:10:23
Anonym

Bara brudar

2010-09-25 @ 14:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0