Kan.inte.röra.armarna.

Häreeeminjeee vilken träningsvärk jag har. Sällan vart med om dess like. Jag kan inte lyfta armarna över huvudet och ont gör det hela tiden. Vaknade en massa i natt och hade så ont! Vi körde rygg igår och ja jag vet, då borde jag inte ha ont i armarna kanske, men det är den muskeln som sitter ihop med nederdelen av armarna på ryggen typ;) Ni fattar?!

Aja, lugnt idag blire, jag sitter på mitt nya pluggcafé, gamla tinghuset, loves it!! Mysigt, internet och billigt fika:)

Och som vanligt borde jag plugga...



På torsdag kommer min darling:) (och hans vår nya bil förstås:P)



Kommentarer
helena

sitter dina underarmar ihop med ryggen? höhö

2010-09-14 @ 15:17:16
big

menååå du fattar ju inget...

2010-09-14 @ 16:35:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0