Ny vecka!

Igår vara jag rätt taggad på att skolan skulle börja om igen idag, hade legat och läst om psykologins forskningsmetoder och tyckt att jag fattat det mesta. (Boken var på svenska, jihoo!) Beror kanske på att jag läst kriminologisk metod i Gävle i höstas. Allafall så var föreläsningarna inte lika kul, kändes som de bara krånglade till allt.

Fest i lördags, tog det rätt lugnt efter torsdagens bravader...  sjukt bra musik på O´learys:)

Igår höll jag på att dö av internet-abstinens och donkens när låg nere. Till slut gick jag ut i skogen och plockade lingon istället, sen blev det lingonsylt så nu kan jag äntligen äta gröt igen.



Big hittar alltid till skogen:)




Kommentarer
Anonym

Skogen!

Rena medicinen mot det mesta.

2010-09-06 @ 19:13:18
Anonym

frå mamma

2010-09-06 @ 19:13:30
Anonym

Fin bild förresten. Också från mamma :)

2010-09-06 @ 19:14:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0