soowischh

Nu är första veckan avklarad på psykologprogrammet här. Det känns okej, lite svårt ibland och särskilt med all engelsk litteratur. Idag har vi haft seminarium om fri vilja och determinism. Alltså lite samma grej som vi pratade om på filosofin när jag läste det i Luleå. Det är ganska rörigt.

Igår var det fest, det är kul med psykologfester inser jag, många intressanta diskussioner. Feminism till exempel, fast det finns ju inte direkt någon att argumentera mot för alla verkar ha ungefär samma tankar om det, kul! Vi gick på O´learys sen, men jag gick hem efter att kön stått still ett tag. Behövde bara gå runt hörnet så var jag hemma, 100 meter, krypavstånd, perfekt... ;)


Ikväll är det fest igen, på campus. 700 meter hem, inte krypavstånd, får nog ta det lite lugnt.

Ciao!


Kommentarer
lucke

Hejsan, allt bra? :)

2010-09-02 @ 13:12:30
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Nikke

Kommer ju bli hur gött som helst de dära biggan! kör hårt! ;)

2010-09-03 @ 16:55:22
URL: http://nolactoseplease.blog.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0