Stil sportcenter. Man vet inte vad man har förrän man mister det.

Shit vad jag saknar Stil.... Allt man är van från där saknar jag, all träning som passade mig perfa! Nu får jag träna på Gold´s och det är inte alls lika bra:( Deras core går mest ut på att balansera på en boll i 40 minuter men för mig hade det räckt med en matta och lite lady Gaga. Men nu är det en boll och jag skiter i bollen och lägger mig på en matta istället. Och gymmet då. Proppfullt. Jag vill ha Stil. Stil i mtt hjärta. Det må ha vart hur dyrt som helst, men det är ok, jag kan leva med det. Vill inte leva med Gold´s.

Idag har jag fått en massa lön som jag inte fattar varför jag har fått. Ekonomin känns stabil, det är ju bra. (Men ändå, tänk om man kunde få spendera den på Stil...) Jag har rensat kantareller samtidigt som jag lyssnat på idol. Sen åt jag svampmackor för jag var så himla hungrig.

Idag började vi perceptionspsykologi, om sinnena. Det var kul:)

Sammanhängande och bra.

Bokade stuga i Vemdalen till student skiweek också. Jag som tycker det är skitkul att åka utför. Eller nja.

Okej, nu sover jag istället, hej.





Kommentarer
mamma

Man kan säkert åka längd också. Kanske lika bra att börja träna för loppet till våren.

2010-09-28 @ 18:51:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0