Grattis!

Grattis lilla Mamma som fyller 59 år idag:)



Idag har vi vart ute i skogen och grillat, på Frösön. Underbart fint väder och jag såg de snötäckta fjällen, så nu vet jag att de är i närheten:)







Borde ha pluggat idag men laddar för det imorgon istället! Vi skippade gymmet idag och jag drog ut på ett fantastiskt löppass istället. Okej, själva löppasset var väl inte fantastiskt, även om jag kände mig väldans pigg. Men luften, hösten och alla vackra färger gör det ju ganska trevligt.

Jag saknade gamla tider i Luleå imorse när jag lyssnade på morgonpasset, Smashing pumpkins - Disarm, kolla den på spotify pisters så fattar ni.

Okej, nu är det nästan natt igen, tiden går fort och jag ska snart se på det hjärndöda programmet Kungarna av Tylösand. Sen ska jag läsa lite Slater.

Godnatt!





Kommentarer
Anonym

Tack för det!

2010-09-29 @ 22:07:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0