Dator paj

Min dator har lagt av, få se om jag har någon garanti kvar på den annars blir det till att köpa en ny. Så nu får jag surfa framför tvn, inte så optimalt.

Vi får besök i helgen av Fredriks bror med familj plus en bror till som är på väg upp till fjälls från Uppsala. Så ikväll blir det storhandling och jag ska kanske hinna med att baka något också. Det blir trevligt:) På onsdag åker vi upp också:)

Hundarna drar in en massa grus men de verkar lyckliga. Jag med, har insett vilka fantastiskt fina promenadstråk det finns här nere vid vattet, och ännu härligare blir det när det börjar grönska:) Vilken tur vi hade som kunde köpa den här lägenheten.

tack å ajö



Kommentarer
Anonym

så söta ni är :)

2011-04-14 @ 21:07:25
Anonym

från mostern irene alltså

2011-04-14 @ 21:07:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0