skidåkning, skavsår, pizza, antikrundan

Jahapp så var helgen snart till ända och vad har man gjort? Jobbat och åkt skidor. Nästa helg är tävlingen och efter det lägger jag skidorna på hyllan för den här säsongen. Mja, kanske de plockas fram för en stillsam tur på isen i påsk, men inga mer plåga-sig-igenom-flera-mil-pass. Det blev fyra mil idag som planerat (hurra!) och det rätt bra. Men säsongen är slut tror jag, inga andra som åkte 22:an och det var rätt dålig kvalitet på spåret.

När vi kom hem beställde vi pizza och kollade antikrundan på datorn. Slappa järnet.

Nu ska vi kolla tågbiljetter till huvudstaden. Det ryktas om storslagen fest där i maj:)







Kommentarer
mamma

Skavsår?

Inte bra. Du måste plåstra rätt och ordentligt innan tävlingen.

P-E vet hur man gör.

Jag vet inte....

2011-04-03 @ 21:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0