handikappad

Fick för mig att jag skulle träna mina vader häromdagen, vilket jag aldrig gör annars. Det var inte så smart för nu kan jag inte gå ordentligt. Och det är mest träningsvärk på ena vaden så jag haltar fram som en annan sjukling. Ser helt galet ut. Men så äre när man inte tänker efter före.

Igår var det fint väder, idag med. Jag tänkte att jag kanske skulle kunna sola lite igår så jag tog på mig bikinin under kläderna och tog med mig en filt men det slutade med att jag fick ha filten runt mig i ställer. Hösten HAR verkligen kommit och jag antar att jag får leva med det. Men nog vare lite tidigt allt, det har inte vart någon sommarvärme sen jag kom hem från Island en vecka in i augusti. Jag känner mig en aning snuvad på konfekten.

Oajaj, hur ska det gå att jobba idag när jag bara stapplar fram?




Fika på hembygdsgården i Dorotea:)



Kommentarer
mamma

Det verkar väldigt hemtrevligt där.

2011-08-24 @ 18:35:35
irene

En sekund trodde jag att det var utsikten från er lägenhet.

2011-08-24 @ 21:10:37
Big

om det vore så väl...

2011-08-25 @ 09:23:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0