menååtrååååkigt!

Alltså, jag har inget att göra! Kom hem från jobbet för en timme sen och nu sitter jag här och lyssnar på youtube..

Lägenheten har jag ju redan städat, visst jag ska ta ur diskmaskinen men det är ju gjort på fem minuter, Fredrik och Hima jagar i Lycksele och jag vill inte gå på stan och göra av med pengar när jag äntligen fått rätsida på ekonomin.
Ska man verkligen sätta sig och börja plugga?

Det värsta är väl att det är kantarellplockningsmästerskapen i helgen egentligen och här sitter jag.

Saknar Luleee också, det var alla tiders det när vi bodde där. Alla tiders! Men den tiden kommer aldrig igen. Åh vad ska man göra, vad ska det bli av en, vem är jag? Jag är 28, jag ska ha funderat färdigt på det där!

Alltså vissa dagar vill man bara flyga iväg till Island och sätta sig på nåt berg.



Fast ikväll ska jag på fest tack och lov.



Kommentarer
mamma

Funderar du fortfarande på vad det ska bli av dig? Jag trodde du hade några år kvar på skolan... och sedan så är du något...

Du är ju redan något, förresten. Du är världens bästa Bridget!

2011-08-27 @ 20:39:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0