Nu är jag glad:)

Ägnade hela gårdagen åt att handla, baka, städa och greja för på kvällen kom ett gäng klasskompisar förbi och fikade. Det var såå roligt, jag har verkligen saknat dem i sommar. Det är tomt i stan utan dem... Och det goda humöret hänger kvar idag, bara positiva tankar. Fast jag drömde om Kungsledenrännet inatt, att jag missade starten och hade världens ångest för att jag inte kom iväg, fast jag hade som ändå åkt en bit på banan, det var en jättebrant isig nedförsbacke, och sen var det typ en bergsvägg man skulle upp för.

Idag jobbar jag kväll+natt men först ska jag hänga med de nya psykolognollorna och faddrarna upp på Frösö-berget och utsiktstornet:)



Kommentarer
mamma

Extaplus för bilden!

2011-08-26 @ 15:34:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0