Sweet home

Äntligen börjar Östersund kännas som hemma. Det krävdes en fyra veckor lång semester och bortavaro från staden och lägenheten, men nu känns det skönt och hemma att vara hemma!

Vi började som sagt med två veckor i Lycksele där jag jobbade ganska mycket. Sedan for vi neråt Falun, Uppsala och sen Stockholm:)


Very good sushi på svenska sushiköket!

Pisters in action

Sightseeing

Vi cyklade ut i skärgården och väntade på sjömansbyxan


Det blev fint väder och det gick att bada:)

Vi åkte tunnelbana och de försökte lura mig att gå av hela tiden.

Vi var också på muséum och åt lite mer. Och spelade kort och drack vin:)

Sen var det dags för Island!


Kommentarer
mamma

Livstecken! Det var bra.

Nu väntar jag på Islandsberättelse.

2011-08-09 @ 15:53:01
helena

Alltså, jag har verkligen världens snyggaste pojkvän!

2011-08-09 @ 19:19:44
Bea

Jag saknar dig så att det nästan gör ont. Punkt.

2011-08-09 @ 19:54:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0