Vad hände?

Oj, såg fram emot den här dagen, att få börja skolan igen:) Men slutade med stress och jobbig känsla i kroppen. Vet inte, så mycket som jag vill, som måste planeras, så mycket som måste göras.

Gah, jag vill träffa vänner mer, plugga mer, fjällvandra mer, plocka bär, leka med Hima, mysa med Fredrik mer, fixa hemma mer. Jag måste plugga mer. Och gör jag det ena så tänker jag att jag borde/vill göra det andra.

En sak i taget som mamma säger...

Idag har vi hunnit köpa två gröna köksstolar, köpt golv till sovrummet, handlat, handlat skor till mig som jag inte vet om jag vill ha.

Jag hann även tacka ja till jobb imorgon... och jag som skulle käka lunch med vänner efter skolan. Det hinner jag knappt. Nej nu måste jag skärpa mig och fokusera.

Och det har bara gått en dag än så länge.


Kommentarer
Mariami

Du måste ju verkligen sätta dig ner och bestämma vad du ska fokusera på den närmaste tiden, går inte att göra allt samtidigt!

2011-08-30 @ 15:31:08
mams

Maria har rätt.

2011-08-30 @ 16:49:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0